مطالب و اخبار اخیر

ادارات چهارگانه موسسه

اداره پذیرش و تشخیص

در راس این اداره یک رئیس قراردارد که در برگیرنده دبیرخانه – بایگانی – ارسال و مراسلات – تقویم و مکاتبات قضایی و اداری – تنظیم قراردادها و وکالتنامه و تشکیل پرونده و نظارت بر انجام اجرای تعهدات را بر عهده دارد.

اداره سامانه

در راس این اداره یک رئیس قرارداد که در برگیرنده قسمتهای طراحی موارد لازم بر اساس نیاز ادارات چهارگانه و قسمتهای مربوطه در جهت بهره وری از سامانه – ثبت و شبیه سازی تمام موارد اجرایی و اداری مؤسسه در سامانه – انجام امور تایپ و ارسال مکاتبات از طریق پست الکترونیک و دیگر موارد مربوط به سامانه انجام امور تایپ تمام موارد مؤسسه از قبیل دادخواست – شکوائیه – قراردادها و غیره.

اداره امورمالی و ذیحسابی

در راس این اداره یک رئیس قراردارد و شامل دو قسمت دریافتی ها و پرداختی ها می باشد. کلیه درآمد های موسسه اعم از حق الوکاله – حق المشاوره – حق الزحمه – اجرت – دستمزد و غیره تحویل صندوق موسسه می شود و میزان درآمد به روز حسب قوانین و مقررات حسابداری در دفاتر مفاصا حساب مربوطه که به صورت پلمپ شده از اداره ذیربط تحویل گرفته شد ثبت و ضبط می گردد و همچنین کلیه پرداختی ها اعم از حقوق و مزایای پرسنل – مالیات – عوارض و اجاره ستاد اداری و غیره نیز بر حسب قانون یاد شده در دفاتر مربوطه ثبت و ضبط می گردد به گونه ای که دسترسی به وضعیت مالی آسان به سهولت انجام شود.

اداره پشتیبانی

در راس این اداره یک رئیس قرار دارد که شامل قسمت های کارپردازی – جمعداری و امین اموال – توزیع و انبار می شود همانطور که پیداست تمام خرید ها و مراسمات و هرگونه خدمات رفاهی و اداری توسط این اداره با برنامه ریزی دقیق صورت می گیرد.

خانه درختی جالب و مقرون به صرفه برای اجاره تعطیلات شما

این خانه درختی در باغ بسیار زیبای علی محمد دماوندی فرزند هادی در روستای ییلاقی اوارد از شهرستان گلوگاه استان مازندران واقع شده که بر روی درختی با فاصله حدودی ۳ متری از زمین قرار گرفته است. لذت بردن از یک روز گرم و نرم در داخل خانه یا نشستن در بیرون و نگاه کردن به منظره کوه ها و باغکوه های سبز از جذابیت های این خانه ی درختی می باشد که تصاویر آن در ذیل متن قابل مشاهده می باشد.

جهت اجاره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های دفتر موسسه تماس فرمایید.

موسسه ضمیر عدل خواهی آرین ارائه دهنده خدمات حقوقی و اداری

برای دریافت خدمات و مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید.